小溫雜記

Friends, long time no see!

星期三, 12月 12, 2007

How to make figures and presentations that are friendly to color blind people.

http://jfly.iam.u-tokyo.ac.jp/color/

希望各位博客在選擇文字/背景/圖片顏色時,花多一些心思去照顧色盲/色弱者視覺的需要。

亦請不要對色弱者發問一些問題如:「你係咪咩顏色都睇唔到架?你會將X色睇錯做咩色架?」因為,你這樣問,會令色弱人士做成傷害。

對,小溫是色弱的。我天生是紅綠色弱,直到十八歲才知道。

3 Comments:

  • At 1:24 下午, Blogger K said…

    謝謝您的advice。

    我會嘗試改下"色tone", 唯獨係----軍裝藍乃係我喜愛之色, 唔知對您有無影響呢?

     
  • At 11:04 下午, Blogger 逍遙小妹 said…

    不好意思呢~~ 我個BLOG係用綠色的, 紫色都應該OK嗎?

     
  • At 3:03 下午, Blogger 小溫 said…

    兩位的blog,在我的眼中都沒有問題。

    謝謝。

     

張貼留言

<< Home