小溫雜記

Friends, long time no see!

星期六, 1月 27, 2007

懶*反思

其實這幾天都想到一些話題去講,但是小溫懶蛇的性格卻驅使我停筆。在blogspot內已經有幾篇寫了四分一到一半的文章,小溫又不是沒有靈感去續寫,不過返工+返學的生活實在令小溫身心俱疲。明天返工半天,下午開始可以續寫未完成的文章。

有時候會想為甚麼在這裡噴口水,自問自己的文筆又不是這麼好,甚至有時候會在完成文章後的review才發現自己辭不達意。小溫試過先用一小時打一篇文章,然後用三小時去潤飾,但之後仍然會去作修改。此外,小溫也一直在自己的文章中,尋找一個屬於自己的風格。寫文章如做人,最差的是無性格。但小溫的文章則如自我介紹一樣,無指定的風格。小溫又未至於要在博客界出人頭地,但是起碼都想為自己建立一個風格。看來,小溫仍需努力了。

1 Comments:

  • At 2:25 下午, Blogger 渣估 said…

    賓仔, 好多讀者對文章既乜鬼風格都唔重視架。

    想講乜就寫乜得架喇。

    渣估寫blog 少少心得分享下...

    唔駛點修改架, 我成日都發現錯字白字漏字, 詞不太達意, 咪由得佢law, 將自己意念大玫上打出左黎 (拿拿拿, 又打錯字勒, 不過千祈唔好改佢喎... 冇人誤會我意思咪得law, 最重要思路唔好斷), 讀者估到你八九成講乜, 我已經收貨兼收工架喇。

    唔係點可以咁多產呀? 濫咪濫 law ! 而家打blog 冇乜嚴謹要求, 志在出野, 平衡心理為主... ^^

    渣估係咁求其架喇, 不過最大得著係而家中文打字快到飛起, 現實生活中都好有用!

    我鼓勵你同其他 blogger 唔好規範自己啦! 返工返學就話要求要高姐, 打抒情 blog 都要改黎改去, 會唔會太辛苦呢?

     

張貼留言

<< Home