小溫雜記

Friends, long time no see!

星期三, 9月 26, 2007

我的第一次......

前一陣子幫過朋友修理電器及電腦,結果對方以教我造蛋糕作為答謝。其實我以往都沒有造甜品的經驗,所以都可以說這次是我處男下海造餅。

經過一輪選擇後,我們決定造木糠布甸凍餅。成份非常簡單,先將馬利餅壓碎留待做餅底用途,然後將忌廉、煉奶及雲呢拿香油拌勻。拌好忌廉後,先將馬利餅碎舖到餅模中成為餅底,然後加上一層忌廉做作為餡料,塗勻後再加上一層餅碎,如此類推。做好後放入冷格冷藏,三數小時後就可以取出食用了。

以下為小弟的製成品:








標籤: ,

2 Comments:

  • At 2:10 下午, Blogger K said…

    好耐唔見!

    唔, 我估很好味!

    又, 八月十五竹戰, 有無收穫呀?

     
  • At 12:44 上午, Blogger 小溫 said…

    好耐冇見~大家咁話~

    個cake係好好味,但...唉,請看今日的文章。

    打牌方面,三娘教子,死路一條(對於我而言)!

    另外,我N個月前曾經電郵過俾妳,收到嘛?因為還有一些事,想透過電郵與妳聯繫。

     

張貼留言

<< Home