小溫雜記

Friends, long time no see!

星期一, 3月 12, 2007

老闆=阻頭阻勢?

剛剛過左果個星期,係我近呢半年黎最準時收工的一個星期。原因係老闆同GM都出左trip,手頭上要完成的工作都可以好快手咁做完。而且冇左兩個巨頭響公司,個個同事都樂得耳朵清靜,唔駛受佢地兩個的噪音轟炸。

成班同事見手頭工作做得快,就響度討論下老闆令公司運作慢的問題,得到最少兩個重點:

一、老闆故意製造問題黎令員工忙到團團轉。小溫曾經試過俾老闆問,某某客人在十幾年前所欠的爛賬收妥與否。問都不止,老闆仲叫小溫去搵番資料出黎俾佢睇。當小溫千辛萬苦在貨倉搵番資料出黎,正準備答老闆時,佢竟然話佢係記得咩事,不過想我去查證有冇錯。我就用左一整個上午去幫佢搵野。

二、老闆在一些小事上決策作出拖延,去顯示自己在公司的決定性。小溫身為打雜一名,好多公司入面的文儀器材(如打字機、傳真機等)的購置都要經老闆批准。但明明器材舊到原廠都停左保養,老闆死都唔肯換部新,結果等到部機壞左,公司就收唔到fax先心息。此外,好多時公司好多小事,基本上可以由admin去決定,但佢都要阻一阻admin先可以去做。

講真,冇左巨頭響度,公司照樣運作,效率仲比巨頭響度快,又唔會有「突擊測驗」俾我地,同事又可以早D收工,大家都輕輕鬆鬆做野。小溫相信有睇雜記的老闆們應該唔似我老闆咁,但做老闆係咪要做成咁麻煩,先顯得自己響公司的地位係咁重要?

1 Comments:

  • At 1:34 下午, Blogger C.M. said…

    相信你老闆,有兩樣特點:

    1. 猶疑不決,indecisive
    2. 過分空閒

    你老闆根本係唔夠野做!

     

張貼留言

<< Home