小溫雜記

Friends, long time no see!

星期日, 1月 28, 2007

幾單財經消息

S南航:預計06年度將扭虧為盈
經中國南方航空股份有限公司管理層對2006年度經營及財務狀況初步審核,預計2006年度業績與2005年度相比將扭虧為盈,具體資料將在公司2006年年度報告中披露。

海螺水泥:預計06年淨利潤同比上升超100%
經安徽海螺水泥股份有限公司財務部門初步測算,預計2006年全年淨利潤實現數與2005年同期相比上升幅度將超過100%(上年同期扣除少數股東權益後淨利潤為406892298元)。具體財務資料將在公司2006年年度報告中披露。

上海錦江國際酒店發展股份有限公司於2007年1月26日與控股股東上海錦江國際酒店(集團)股份有限公司(下稱:酒店集團)簽署了《關於上海錦江國際旅館投資有限公司(註冊資本為人民幣3億元,公司與酒店集團出資分別占其註冊資本的20%及80%,下稱:旅館投資公司)之增加投資的協議書》,公司決定與酒店集團按原出資比例對旅館投資公司增加投資,其中公司以擁有的部分經濟型酒店整體資產、股權的評估值27442.11萬元及現金人民幣57.89萬元對旅館投資公司增加投資人民幣2.75億元(其中認繳旅館投資公司增資人民幣18500萬元,投入旅館投資公司資本公積金人民幣9000萬元);酒店集團以現金向旅館投資公司增加投資人民幣11億元(其中人民幣7.4億元用於認繳旅館投資公司增資,人民幣3.6億元投入旅館投資公司資本公積金)。本次增資完成後,旅館投資公司註冊資本將增加到人民幣12.25億元。 上述交易構成關聯交易。

星期六, 1月 27, 2007

懶*反思

其實這幾天都想到一些話題去講,但是小溫懶蛇的性格卻驅使我停筆。在blogspot內已經有幾篇寫了四分一到一半的文章,小溫又不是沒有靈感去續寫,不過返工+返學的生活實在令小溫身心俱疲。明天返工半天,下午開始可以續寫未完成的文章。

有時候會想為甚麼在這裡噴口水,自問自己的文筆又不是這麼好,甚至有時候會在完成文章後的review才發現自己辭不達意。小溫試過先用一小時打一篇文章,然後用三小時去潤飾,但之後仍然會去作修改。此外,小溫也一直在自己的文章中,尋找一個屬於自己的風格。寫文章如做人,最差的是無性格。但小溫的文章則如自我介紹一樣,無指定的風格。小溫又未至於要在博客界出人頭地,但是起碼都想為自己建立一個風格。看來,小溫仍需努力了。

星期六, 1月 20, 2007

吼吼吼吼

雖然星期六同日有好N多野做,但係小溫依然係唔眼訓。可能係渣估兄o既文章刺激起小溫的獸性...吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼

星期四, 1月 18, 2007

不吐不快

小溫同朋友相處時,習慣左直腸直肚。同朋友相處,又唔係響公司對住D假口假面o既同事,做乜仲要扮晒野?所以小溫同朋友講野時唔鍾意玩兜圈。但係當小溫好老實咁因能力所限拒絕朋友o既要求之後,就俾其他朋友噴到一面屁,

事發響三個月前,小溫o既一對情侶朋友Keith同Edith分手,原因係Edith覺得對Keith冇左愛情o既感覺。問題黎喇,雖然佢地只係拍左兩三年拖,但係阿Keith就係愛死Edith果種痴心漢子。更大鑊o既係阿Keith早已經認定Edith會係佢未來老婆,所以當佢知道左Edith要同佢分手,佢好似痴左線咁,精神大受打擊。

分手一兩個星期之後,阿Keith開始周圍打俾我地一班朋友,叫我地好好照顧Edith。但初時好多人都唔知佢地兩個分開左,所以朋友圈內就互相打聽係咩事,更加有人去問Edith。當小溫仲未收到Keith o既追魂call時,Edith就打俾小溫,小溫亦好老實(or八卦,你話小溫係點就點啦)咁問Edith係咪冇彎轉,佢亦好老實咁答我係冇彎轉的。

鬼整幾日後阿Keith就msn小溫,問想搵小溫出黎,傾下點樣先可以追得番Edith。咁小溫既然收到Edith的訊息,加上果排公司同學校都正值high season,氣都冇時間抖,加上明知件事都冇彎轉,小溫咪同阿Keith講:「我真係冇能力幫到你喇,你搵其他人幫你啦。」咁阿Keith又冇咩回應,咁小溫就唔理咁N多啦。

點知過左一兩個月,老友Mavis就打黎鬧小溫,話小溫做咩唔出去聽下阿Keith呻。我咪即時答佢「嘩大姐,我自己返工返學都已經忙到死,休息時間都冇。何況我知道件事係冇彎轉,出去幫佢咪即係害佢?我咪唔應承佢囉。」「咁佢都只係想搵人聽下佢呻嘛?」「喂小姐,佢同我唔係話想聽人呻架,佢話想我幫佢追番Edith返黎丫,我明知唔得,點幫o者?我話幫唔到佢都好正常o者?」小溫講完之後,最後都係俾Mavie噴左一輪。

講真,隔左咁多個月,小溫條氣都仲係chok住chok住的。唔係小溫小氣,而係當小溫唔想令Keith誤以為自己仲有機會追番Edith,所以拒絕左Keith的要求,反而係我俾人噴?小溫係一個老實人,如果能力範圍唔得,就一定話唔得。小溫唔想俾人有個美麗o既誤會,反而俾人鬧番轉頭,小溫條氣係好唔N順架喇,你話小溫點都好啦。

======================

抖左一輪,終於有心機寫下野,希望小溫僅有果幾個讀者仲會記得返黎留低腳毛,出下聲挺下小溫啦。