小溫雜記

Friends, long time no see!

星期四, 6月 28, 2007

回來了

嚴格而言,我已經回來了兩天。

不過為了充分運用自己的假期,所以休息了一天,另工作了一整天,到現在才開google reader,看看大家的文章。

只是第一次去台北,但是我已經愛上了這個城市。台北給予我的感覺是生活節奏適中,人與人之間的互動比香港多,人情味都比香港濃得多。

遲一點我會再補回一些遊記和照片的。

********************

小溫的生活圈子不大,很難去認識女性,若果各位有單身女性朋友想找一位嗜吃的朋友的話,希望可以介紹給我,交個朋友也好。

標籤: ,

5 Comments:

  • At 1:40 下午, Blogger K said…

    咁,我算唔算係呢?

    我都幾符合您所講的:-

    1. 女性
    2. 單身中
    3. 幾嗜吃(不過呢期未好番, 暫未能出動"覓食"也)

    我都不介意多些飲食朋友o既。

     
  • At 7:56 下午, Blogger 小溫 said…

    哈哈哈,多謝妳先。
    妳咁講又好適合我三個條件喎。

    我send左email俾妳,妳收到嘛?

     
  • At 11:07 下午, Anonymous 匿名 said…

    Nice to meet you.
    我都係女性,係半個臺灣人,總無食不歡,咁做得"酒肉朋友"未?

     
  • At 11:20 下午, Blogger 小溫 said…

    nice to meet you too

    哈哈哈哈哈...酒肉朋友的稱呼就唔好喇,做飲食朋友都唔錯啦。

     
  • At 1:06 下午, Anonymous 匿名 said…

    小溫~~

    我都喜歡"覓食"兼識朋友,你的職業很少女性嗎? 現在香港女多男少呀! 不用愁呢~~但女仔現在要同其他女仔爭" 荀盤". 唉~~

    逍遙人

     

張貼留言

<< Home