小溫雜記

Friends, long time no see!

星期一, 4月 09, 2007

猜情尋

標籤:

星期日, 4月 08, 2007

欠債還文,天公地道

小休前應承過會貼一篇死神與我接近的文,但是復工後仍未開始寫文,真的該死。

完假期前一定會有新文看的,請稍候。

星期四, 4月 05, 2007

餐廳奇遇

尋晚同三條麻甩佬去明珠食越南菜,一坐低點完菜幾條友就開始拎NDS出黎打孖寶賽車。係呀,我地friend底o既,真係一人有一部NDS,出黎食飯時對戰都幾壯觀。

打到咁上下就開始食野,食到中途隔離檯就有對男女黎左。

我地四條佬一路食一路吹水,講下股票野又講下公司野咁。當我地講到其中一個佬就快升職,個樣都開始有經理feel果陣,隔離檯果位小姐就開始用眼尾瞄過黎。我同另外一條佬都留意到,打個眼色後就再邊吹水邊留意果位小姐o既動靜。

之後,位小姐竟然瞄左好多次,甚至有兩三次係拎埋頭過黎望我地話似經理果條佬。到我地執野走人果陣,我地兩個特登行先,然後拎轉頭望下果位小姐,見到佢竟然係用斜啤o既方法望住果條佬!我地兩個即時嘩左出黎,妳洗唔洗望得咁揚呀。

離開左明珠,我地兩個即刻講番件事出黎,當事人竟然完全唔留意到,反而另外第四條佬都留意到。果位小姐為咩望左條佬咁耐?真奇怪。